2/27/2014

Prolog

Prolog

To była najgorsza noc w moim życiu. Stracił kontrole . 
To wszystko przez alkohol. Czułam ten odór gdy tylko wszedł do domu .
 Podszedł i patrząc prosto w moje lazurowe oczy ,uderzył mnie. 
Pierwszy raz w jego oczach nie widziałam nic , tylko pustka .
Nie wahał się , nie przestawał.
 Moje oczy stały się lawiną gorących łez. 
Prosiłam by przestał.
 Zaśmiał się.
Błagałam, lecz to go tylko bardziej zachęcało do zadawania ciosów.
Kopał, krzyczał, nie przestawał.
Ból rósł w siłę.
Dlaczego to robił?
Ostatnie co usłyszałam to wypowiedziane przez niego : 
Jesteś zwykła suką . 
Nie zasługujesz na nic.
To wszystko przez ciebie.






Cześć wam . Wraz z koleżanką postanowiłyśmy założyć bloga i mamy nadzieję ze wam się spodoba. Liczymy na szczery komentarz . Jeżeli macie pomysły dotyczące rozdziałów to chętnie was wysłuchamy.

Brak komentarzy: